|
|
Rank: Elit Grupper: Medlem
Registrerade sig: 3/13/2010 Meddelanden: 33 Område: Hässleholm
|
Vilka mer ska cykla Vättern Runt? Jag kommer åka upp med Anders men är nyfiken på vilka fler som skulle upp. Vi kör upp kl 10 på fredag. Jag själv startar 5:34. Jag ska idag hämta västarna från City Cykel i Lund och kan ha med mig upp, bara jag vet storlekar.
|
|
Registrerade sig: 3/12/2008 Meddelanden: 77 Område: Hässleholm
|
Lycka till, till er som ska cykla runt sjön!
|
|
Registrerade sig: 3/14/2008 Meddelanden: 132
|
Grattis alla som tog sig runt Vättern. Bifogar en lista med tider som ska tas med en stor nypa salt, har inte kontrollräknat tiderna. (osäker på om alla är medlemmar men å andra sidan har jag säkert missat någon medlem ) Några har klarat sina uppsatta mål och andra fixar det nästa år istället. Oavsett vilket, man anar ju att här finns underlag för många reseberättelser... Micke Larsson 9:48 Peter Berndtsson 10:03 Stefan Andersson 10:21 Tony Johansson 8:56 Magnus Kvant 10:17 Holger Feuerstein 11:41 Anders Persson 10:24 Håkan Hallgren 9:13 Peter Thulin 8:33 Asko Heikkamäki 7:50
|
|
Registrerade sig: 3/15/2008 Meddelanden: 81 Område: Tormestorp
|
Blev trött
|
|
Registrerade sig: 3/13/2010 Meddelanden: 33 Område: Hässleholm
|
Var super skoj! Jag ska cykla nästa år också! Klarade mitt mål att komma runt under ett halvt dygn :) Stort tack till Anders för all hjälp med resa och boende och att visa hur allt fungerade! Handlade en våtdräkt där uppe och fick veta att det bara är 3 veckor kvar till VansbroSimmet, så om jag inte dyker upp på träningen vet ni att jag är någonstans och plaskar omkring ;)
|
|
 Rank: Stödhjul Grupper: Medlem
Registrerade sig: 3/26/2008 Meddelanden: 5 Område: Sigtuna
|
Hallå där nere i Göingeskogarna Efter mången knep&knåp har jag lyckats ordna ny startgrupp till oss även på VÄTTERN RUNDAN 2011...... Kl 03:52 och 40 platser(som där är många som rycker i) Den 27 Aug måste jag vara klar med hela listan,så är man intresserad anmäler man sig omgående. Tony kommer att lägga in anmälningslänk här på HCK sidan,men Ni kan också få den av mig direkt. Tel 070-5546959,thulinpeter@hotmail.com Press On!! Hälsningar Thulin
|
|
Registrerade sig: 3/12/2008 Meddelanden: 77
|
Självklart så vill jag ha en startplats i denna grupp
Anders
|
|
Registrerade sig: 3/31/2009 Meddelanden: 5 Område: Tyringe
|
Även jag har nu signat upp mig för 2011
|
|
Registrerade sig: 3/14/2008 Meddelanden: 132
|
Kunde inte hålla fingrarna borta från anmälningsknappen. Dax att börja motionera lite. Blir en intressant övning i planering  för att hinna med det som ska hinnas med. Tack (?!) till Micke som fick mig att bestämma mig.
|
|
|
HELLO GUYS & GALS!!
Räknade just in 34 cykelfantaster-V A K U L.
Jag skickar in listan på Fredag,finns alltså 6 platser kvar..... Om någon känner för lite friskluft runt sjön.
All for now /Thulin vid pennan
|
|
 Rank: Elit Grupper: Administration
Registrerade sig: 3/12/2008 Meddelanden: 82 Område: Tyringe
|
Och jag har anmält mig... men jag är inte med i listan???
|
|
 Rank: Elit Grupper: Administration
Registrerade sig: 3/12/2008 Meddelanden: 82 Område: Tyringe
|
Nu är mitt namn med i listan.. men även 52 andra. Lite väl många för en startgrupp på 40 pers?
|
|
|
Hej Hej Hej! Lite uppdatering angående VR -11:
-Ja! Vi blev faktiskt 53st glada cyklister till startgrupp kl 03:52. Mycket roligt tycker jag. Cyklister av olika brådis,styrka&snabbhet.Så alla kan själva välja vem man vill slå följe med.
Jag hade (som tidigare nämnts) bokat 40 pers. Väldigt svårt att veta hur många som är på hugget ett helt år i förväg,men jag fick börja nånstans.... En utökning till 53 gick bra eftersom High Chaparall(Värnamo),inte skulle använde sina 30 platser. Man släpper 70 bikers i stöten. Jag lät också framföra att anmälningsförfarandet är lite väl krångligt(många många fick ringa "livlinan" Sigtuna). Skulle bli bättre till nästa gång........
Rajd On Hälsar Thulin
Och som Svåger Steen säger: -HOLD KEDEN STRAM!!!
|
|
|
Gäst |